Az ügyfélélmény feltérképezése a hazai bankszektor elektronikus csatornáinak vonatkozásában

Dolgozatomban az ügyfelek elégedettségét vizsgálom, a hazai bankokra, valamint azok elektronikus csatornáira kivetítve. A szakdolgozatom első felében, azaz az elméleti részben először az elektronikus bankolást, mint fogalmat mutatom be, majd elemzem a fejlődését és trendjeit, és kitérek a vírushelyz...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Szili Dóra
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
Description
Summary:Dolgozatomban az ügyfelek elégedettségét vizsgálom, a hazai bankokra, valamint azok elektronikus csatornáira kivetítve. A szakdolgozatom első felében, azaz az elméleti részben először az elektronikus bankolást, mint fogalmat mutatom be, majd elemzem a fejlődését és trendjeit, és kitérek a vírushelyzet okozta változásokra, ezt követően a hazai bankszektor online megoldásait ismertetem, a szolgáltatások lehetőségétől a biztonságig. A későbbiekben az ügyfélélmény és felhasználói élmény fogalmát szemléltetem, valamint bemutatom, hogy mi szükséges ahhoz, hogy pozitív élményt érjünk el. A dolgozatom második felében hazai és a nemzetközi ügyfélélmény kutatások eredményeit szemléltetem, valamint saját primer kutatásomat mutatom be, melynek során egy kvantitatív kérdőíves kutatás segítségével gyűjtöttem adatokat a témában. A fő célcsoport a hazai bankok azon ügyfelei voltak, akik rendszeresen használják a bankjuknál elérhető elektronikus csatornákat. Az eredmények segítségével vizsgáltam az ügyfelek elégedettségét, magával a bankkal szemben, valamint a fő cél az online felületekkel kapcsolatos elégedettség felmérése volt.