Az ügyfélélmény feltérképezése a hazai bankszektor elektronikus csatornáinak vonatkozásában

Dolgozatomban az ügyfelek elégedettségét vizsgálom, a hazai bankokra, valamint azok elektronikus csatornáira kivetítve. A szakdolgozatom első felében, azaz az elméleti részben először az elektronikus bankolást, mint fogalmat mutatom be, majd elemzem a fejlődését és trendjeit, és kitérek a vírushelyz...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Szili Dóra
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
LEADER 02206nta a2200241 i 4500
001 dolg25887
005 20220421112819.0
008 220309suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Szili Dóra 
245 1 3 |a Az ügyfélélmény feltérképezése a hazai bankszektor elektronikus csatornáinak vonatkozásában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Dóra Szili 
520 3 |a Dolgozatomban az ügyfelek elégedettségét vizsgálom, a hazai bankokra, valamint azok elektronikus csatornáira kivetítve. A szakdolgozatom első felében, azaz az elméleti részben először az elektronikus bankolást, mint fogalmat mutatom be, majd elemzem a fejlődését és trendjeit, és kitérek a vírushelyzet okozta változásokra, ezt követően a hazai bankszektor online megoldásait ismertetem, a szolgáltatások lehetőségétől a biztonságig. A későbbiekben az ügyfélélmény és felhasználói élmény fogalmát szemléltetem, valamint bemutatom, hogy mi szükséges ahhoz, hogy pozitív élményt érjünk el. A dolgozatom második felében hazai és a nemzetközi ügyfélélmény kutatások eredményeit szemléltetem, valamint saját primer kutatásomat mutatom be, melynek során egy kvantitatív kérdőíves kutatás segítségével gyűjtöttem adatokat a témában. A fő célcsoport a hazai bankok azon ügyfelei voltak, akik rendszeresen használják a bankjuknál elérhető elektronikus csatornákat. Az eredmények segítségével vizsgáltam az ügyfelek elégedettségét, magával a bankkal szemben, valamint a fő cél az online felületekkel kapcsolatos elégedettség felmérése volt. 
695 |a digitalizálás - digitalizáció 
695 |a e-bank 
695 |a elektronikus banki szolgáltatások 
695 |a internetbank 
695 |a mobilapplikáció 
695 |a ügyfélélmény 
695 |a véleménykutatás - kérdőíves vizsgálat 
700 1 |a Gelencsér Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25887/1/szili_d%C3%B3ra_2022jan.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25887/2/V%C3%A1zlat_Szili_D%C3%B3ra_2022jan2.pdf  |z Dokumentum-elérés