Az ügyfélélmény feltérképezése a hazai bankszektor elektronikus csatornáinak vonatkozásában
Dolgozatomban az ügyfelek elégedettségét vizsgálom, a hazai bankokra, valamint azok elektronikus csatornáira kivetítve. A szakdolgozatom első felében, azaz az elméleti részben először az elektronikus bankolást, mint fogalmat mutatom be, majd elemzem a fejlődését és trendjeit, és kitérek a vírushelyz...
Main Author: | Szili Dóra |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Az e-kereskedelem alakulásának feltérképezése Magyarországon
by: Varga Diána -
Digitális ügyfélélmény-menedzsment
by: Balázsné Lendvai Marietta
Published: (2021) -
Ügyfélélmény és digitális ügyfélélmény trendek, s azok elemzése az Aegon Magyarország Zrt.-nél
by: Sebestyén Laura -
Az ügyfélélmény szerepe az OTP bank ügyfélkiszolgálásban
by: Rákos Ramóna -
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
by: Májer Bence