Ügyfélélmény és digitális ügyfélélmény trendek, s azok elemzése az Aegon Magyarország Zrt.-nél

A záródolgozatom témájaként az ügyfélélmény és digitális ügyfélélmény trendek és azok elemzését választottam. Az ügyfélélménynek minden vállalkozás életében fontos szerepet kell betöltenie, mivel ez határozza meg az ügyfél véleményét a vállaltról. Azért erre a témára esett a választásom, mivel az ed...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Sebestyén Laura
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
LEADER 03458nta a2200229 i 4500
001 dolg25903
005 20220309142730.0
008 220309suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Sebestyén Laura 
245 1 0 |a Ügyfélélmény és digitális ügyfélélmény trendek, s azok elemzése az Aegon Magyarország Zrt.-nél  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Laura Sebestyén 
520 3 |a A záródolgozatom témájaként az ügyfélélmény és digitális ügyfélélmény trendek és azok elemzését választottam. Az ügyfélélménynek minden vállalkozás életében fontos szerepet kell betöltenie, mivel ez határozza meg az ügyfél véleményét a vállaltról. Azért erre a témára esett a választásom, mivel az eddigi munkahelyeimen dolgozóként és ügyfélként is egyaránt többször volt megtapasztani, hogy mekkora szerepe van az ügyfélélménynek az ügyintézők által történt kiszolgálás során. A dolgozatomban az ügyfélélmény egyre felértékelődő szerepét is elemeztem. Az elméleti megközelítés kifejtése után a fogyasztói élményre és annak fogalmi megközelítésére is kitértem, melyet élménypiramis segítségével szemléltettem. Ez után az ügyfélélmény-érettséget megvizsgáltam Magyarország tekintetében, melyhez Magyarország első ügyfél-érettség indexének kutatását hívtam segítségül. Az ügyfélélmény fontosságát az Aegon Magyarország Zrt. szemszögéből elemeztem, melyhez elsőként a cég történetét írtam le. Kitértem az választott vállalat használt stratégiájára, a technikai támogatásokra és a világjárvány hatásaira az ügyfélélmény tekintetében. Az utóbbi szempont alapján vizsgáltam a telefonos ügyfélszolgálat szerepét, a videós platformokon keresztül kötött üzletek növekedését és a home office lehetőségének fontosságát. Az ügyfélélmény jelentőségét az általam választott vállalat ügyfele szemszögéből elemeztem, mely keretein belül az ügyfélélmény-kezelése az ügyfélszolgálaton és az ügyfelek véleményének felmérése voltak a fő szempontok. A dolgozatomhoz egy primer kutatást is készítettem a biztosító ügyfelei számára, melyben különböző szempontok alapján értékelték a személyes és online ügyintézés menetét. A kapott eredményből egy konklúziót vontam le, mely segítségével a vállalat fejleszteni tudja azon hiányosságait, melyeket az ügyfelei kritikusan értékeltek. A dolgozatom elkészítésével az ügyfélélmény, mint egyre gyakrabban felmerülő vállalati stratégia elemzése mellett az Aegon Magyarország Zrt-nek is segítségére szerettem volna lenni, hogy egy képet kapjanak arról, hogy az ügyfelei mely tényezőkben várnak el fejlődést a tökéletes ügyfélélmény elérése érdekében. 
695 |a AEGON Magyarország Általános Biztosító 
695 |a biztosítási csalás 
695 |a digitális technológia 
695 |a élménymarketing 
695 |a marketing 
695 |a ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat 
700 2 |a Balázsné dr. Lendvai Marietta  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25903/1/sebesty%C3%A9n_laura_2022jan_publikus.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25903/2/sebesty%C3%A9n_laura_2022jan_publikus_nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés