Ügyfélélmény és digitális ügyfélélmény trendek, s azok elemzése az Aegon Magyarország Zrt.-nél
A záródolgozatom témájaként az ügyfélélmény és digitális ügyfélélmény trendek és azok elemzését választottam. Az ügyfélélménynek minden vállalkozás életében fontos szerepet kell betöltenie, mivel ez határozza meg az ügyfél véleményét a vállaltról. Azért erre a témára esett a választásom, mivel az ed...
Main Author: | Sebestyén Laura |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Digitális ügyfélélmény-menedzsment
by: Balázsné Lendvai Marietta
Published: (2021) -
Takarékbank a digitális ügyfélélmény megteremtése útján
by: Szabó Petra -
Az ügyfélélmény szerepe az OTP bank ügyfélkiszolgálásban
by: Rákos Ramóna -
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
by: Májer Bence -
Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében
by: Balázs Bence Ferenc